HELP DESK – TECHNICKÁ PODPORA produktů BIZSYSTEM


Create Ticket
ODESLAT TIKET
Odeslat nový tiket. Můžete odeslat i bez přihlášení.
ODESLAT TIKET
my ticket
Moje tikety
Zobrazit všechny vytvořené tikety (pouze přihlášení).
Moje tikety
Stav tiketů
Stav tiketů
Stav vašeho tiketu. Přihlašte se, nebo zadejte ID tiketu.
Stav tiketů


.

V případě technických potíží a dotazů na software BIZSYSTEM, využijte technickou podporu prostřednictvím HELP DESKu.  Nápovědu jak používat HELP DESK naleznete v odkaze „Nápověda Helpdesk“Pokud jste zákazníkem, použijte jméno a heslo, které jste získali při objednávce našeho produktu. Pokud ho nemáte, zaregistrujte se v odkaze „Registrovat zákazníka“.

Technickou podporu můžete využít také bez registrace, kliknutím na ODESLAT TIKET. Do zprávy nezapomeňte uvést jaký produkt používáte a kontaktní údaje uvedené ve smlouvě, nebo při objednávce.

.

HELP DESK je určen pro zákazníky a pro řešení software:

  • BIZSYSTEM Obchod & Marketing
  • Marketingový program
  • GDPR Xbar
  • BIZSYSTEM HelpDesk
  • AD MARKETING
  • Biz PARTNER
  • Biz MASTER APP