HELP DESK – TECHNICKÁ PODPORA produktů MILLUCCI BIZSYSTEM

 

Create Ticket
ODESLAT POŽADAVEK
Odeslat nový požadavek. Můžete odeslat i bez přihlášení.
ODESLAT POŽADAVEK
my ticket
Moje požadavky
Zobrazit všechny vytvořené požadavky (pouze přihlášení).
Moje požadavky
Stav požadavků
Stav požadavků
Stav vašeho požadavku. Přihlašte se, nebo zadejte ID požadavku.
Stav požadavků

V případě technických potíží a dotazů na software MILLUCCI BIZSYSTEM, využijte technickou podporu prostřednictvím HELP DESKu.  Nápovědu jak používat HELP DESK naleznete v odkaze „Nápověda Helpdesk“.

POKUD JSTE ZÁKAZNÍKEM, použijte jméno a heslo PRO PŘEDNOSTNÍ ŘEŠENÍ VAŠEHO POŽADAVKU, které jste získali při objednávce našeho produktu. Pokud ho nemáte, pište na e-mail: info@bizsystem.cz

Přihlášený zákazník obdrží co nejdříve odpověď technického oddělení (max. do 24h.) v pracovních dnech.

Technickou podporu můžete využít také bez registrace, kliknutím na ODESLAT POŽADAVEKDo zprávy nezapomeňte uvést jaký produkt používáte a kontaktní údaje uvedené ve smlouvě, nebo při objednávce.

Pro přednostní vyřízení, musíte být přihlášen.

HELP DESK je určen pro zákazníky a pro řešení software:

  • BIZSYSTEM Obchod & Marketing
  • Marketingový program
  • GDPR Xbar
  • PPC X BOT
  • WEBOVÉ STRÁNKY
  • E-SHOP
  • RESTAURANT MARKET
  • WEB SAFETY & UPDATE
  • AD MARKETING
  • Biz PARTNER
  • Biz MASTER APP