HELP DESK – TECHNICKÁ PODPORA produktů BIZSYSTEM


E-mail *
Vaše jméno *
Telefon 
Oddělení 
Důležitost  *
Předmět zprávy *
Napište potíže (popište co nejpodrobněji, co jste chtěli udělat a co se stalo). *
Přílohy (můžete vyfotit problém a přiložit k tiketu)
Maximum File Size (3072KB)
File Extension Type (doc,docx,odt,pdf,txt,png,jpeg,jpg)
Přidat další


.

V případě technických potíží a dotazů na software BIZSYSTEM, využijte technickou podporu prostřednictvím HELP DESKu.  Nápovědu jak používat HELP DESK naleznete v odkaze „Nápověda Helpdesk“Pokud jste zákazníkem, použijte jméno a heslo, které jste získali při objednávce našeho produktu. Pokud ho nemáte, zaregistrujte se v odkaze „Registrovat zákazníka“.

Technickou podporu můžete využít také bez registrace, kliknutím na ODESLAT TIKET. Do zprávy nezapomeňte uvést jaký produkt používáte a kontaktní údaje uvedené ve smlouvě, nebo při objednávce.

.

HELP DESK je určen pro zákazníky a pro řešení software:

  • BIZSYSTEM Obchod & Marketing
  • Marketingový program
  • GDPR Xbar
  • BIZSYSTEM HelpDesk
  • AD MARKETING
  • Biz PARTNER
  • Biz MASTER APP