V případě technických potíží a dotazů na software MILLUCCI BIZSYSTEM, využijte technickou podporu prostřednictvím HELP DESKu. Nápovědu jak používat HELP DESK naleznete v odkaze „Nápověda Helpdesk“.
POKUD JSTE ZÁKAZNÍKEM, použijte jméno a heslo PRO PŘEDNOSTNÍ ŘEŠENÍ VAŠEHO POŽADAVKU, které jste získali při objednávce našeho produktu. Pokud ho nemáte, pište na e-mail: info@bizsystem.cz
Přihlášený zákazník obdrží co nejdříve odpověď technického oddělení (max. do 24h.) v pracovních dnech.
Technickou podporu můžete využít také bez registrace, kliknutím na ODESLAT POŽADAVEK. Do zprávy nezapomeňte uvést jaký produkt používáte a kontaktní údaje uvedené ve smlouvě, nebo při objednávce.
Pro přednostní vyřízení, musíte být přihlášen.
HELP DESK je určen pro zákazníky a pro řešení software: